مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


یکی‌از شیوه های سهل و آسان برای معرفی خویش به قشرها گوناگون،  طراحی سایت در مشهد  استعمال از یک لوگو مطلوب و مربوط به متخصص است که در آن درگیر به فعالیت میباشید. پباده سازی لوگو یک طریق عالی برای متمایز کردن خویش از سایر برندها می‌باشد، به نحوی که هر شخص با دیدن طرح لوگو شما به راحتی متوجه مزیت های خاص مارک یا این که سازمان شما شود. لوگوها نقش بسیار مهمی در شناسایی یک کمپانی یا این که سازمان دارا‌هستند، به گونه ای که با نگاه کردن به لوگوی مارک، تخت گاز مشخصات و مختصات آن مارک خاص در ذهنیت شما تداعی میشود.

پباده سازی‌ لوگو
شما در بازدید از تارنما های متفاوت، به طبع با گونه های لوگو مختلفی واکنش میکنید، البته آن لوگویی که از بین طرح های گوناگون در ذهنیت شما باقی‌مانده میباشد، حتما شایسته ترین لوگو بوده و به مقصود خویش دست یافته میباشد. لوگو در دنیای تجارت همانند یک کارت شناسایی کار می نماید و معرف شما به دنیای بیرون است. پباده سازی لوگو بایستی به نحوی باشد که دیده را به خویش خیره نماید، ذهن تماشاچی را مشغول نماید و برای مدام طرح خاص آن در ذهن حک خواهد شد. بدین ترتیب بایستی بتوانید از برنامه ای خلاقانه در پباده سازی لوگو به کار گیری فرمایید که مقصود و هدف تجارت شمارا به خیر و خوبی نشان دهد.


اهمیت پباده سازی لوگو
پباده سازی لوگو به قدری در برد شما تاثیرگذار میباشد که می بایست قبل از پباده سازی آن، کل زوایای متبوع عمل و پیشه خویش را چک فرمایید و آنان را بشناسید. برای پباده سازی لوگو، نیازی وجود ندارد در‌پی طرح های پیچیده و تعجب آور و غریب باشید، نقش یک لوگو معمولی بهتر در ذهن تماشاچی باقی می‌ماند. لوگوی وب سایت شما بایستی به طوری باشد که به راحتی پیام شما‌را به تماشاچی القا نماید و نوعی هماهنگی دربین غرض شما و طرح لوگو شما باشد. معنا بودن، کارآمد بودن و همینطور زیبایی طرح لوگوی شما بسیار دارای اهمیت میباشد، به گونه ای که استفاده کننده سوای هیچ تعللی متوجه اسم مارک شما خواهد شد و به راحتی با آن رابطه برقرار نماید. لوگو همانند یک تصویر خیالی برای شما فعالیت می نماید و اهمیت آن در کلیه عرصه ها به ثابت رسیده میباشد.


شیوه به کار گیری از لوگو در طراحی سایت
به کار گیری از لوگو در ساخت وب سایت بسیار اصلی میباشد، به گونه ای که شما با قرار دادن طرح لوگوی خویش در مکان صحیح می‌توانید دقت ها را به آن جلب نمائید و سبب ساز برد خویش در عمل گردید. با به کار گیری از سایز، رنگ و طرح لوگو مطلوب میتوانید برای طراحی وب خویش مبادرت فرمائید. اعتنا فرمایید فونت ها و رنگ هایی که برای تارنما خویش به کار گیری میکنید، به نوعی باشند که درخشش طرح لوگو شمارا در دیده و ذهن تماشاچی بیشتر نمایند.


چگونگی پباده سازی لوگو مطلوب
به خواسته پباده سازی لوگو مطلوب بایستی مراحلی را طی نمایید تا به غرض خویش دست پیدا فرمائید. این فرایند برای پباده سازی لوگو عبارتند از:

1.     در گام اولیه بایستی کمپانی وهمچنین ناحیه کاری آن را به اعتنا ارزیابی نمائید.

2.     بایستی در وب سایت ها و موسسات حریف کاوش فرمایید و با مخاطبین بالقوه، رقیبان و بازاری که گزینه غرض شما میباشد، شناخت پیدا نمائید.

3.     مقصود خویش از پباده سازی لوگو را مشخص و معلوم نمائید.

4.     درین مرحله می بایست ایده های خلاقانه خویش را ارائه دهید و بعداز مشخص و معلوم شدن پیامی که میخواهید با لوگو ارائه دهید، نوبت به پباده سازی لوگو شما به طور دستی بر روی برگه میباشد. این فعالیت به شما امداد می نماید تا آنچه در ذهن دارید را روی صفحه بیاورید.

5.     آن گاه طرح های توصیه خویش را در رایانه نظارت فرمایید و با جان بخشی به آنان با به کار گیری از رنگ های متناسب، طرح های پایانی را مشخص و معلوم فرمائید.

6.     در نهایی مرحله می بایست تعیین اساسی خویش را مشخص و معلوم فرمایید و بازنویسی های مایحتاج را بر روی آن انجام دهید. اکنون وقت ارائه طرح اساسی لوگو شما رسیده میباشد.


 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 634 تاريخ : سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 23:00


آیتم ازویژگی های ساخت سایت:
مواقعی می باشند که با آن‌ها ترازو ماهر بودن  طراحی سایت در مشهد  سایتقابل سنجش میباشد.۱- در ساخت وب سایت , اپ نویسی وبسایت بوسیله یک لهجه نرم‌افزار نویسی توانمند و شی گرا نوشته میگردد.۲- ساخت سایت قابل گسترش و اضافه کردن ماژول های نو میباشد، به گونه ای که اضافه یا این که نادر کردن تجهیزات سایت نیازی به تغییر‌و تحول به صورت کلی وبسایت نباشد.۳- طراحی سایت به آسانی قابل مدیر بوده و قابلیت و امکان تغییر و تحول در محتوا داراست.۴- در ساخت وب سایت جهت رئیس بهتر وب سایت می اقتدار کاربرانی با سطح های دسترسی گوناگون ساخت.۵- طراحی وب امکان گزارش گیری از اعمال صورت گرفته در وبسایت داردتا در شکل خرابکاری، قابل ردیابی بوده و شخص خاطی پیدا گردد.۶- طراحی سایت با کلیه مرورگر های رایج و در ورژن های گوناگون سازگار میباشد.۷- طراحی وب سرعت لود بالایی دارااست و روی صاحب خانه (هاست) حاذق قرار داده می‌گردد.۸- در طراحی وب جلوه های گرافیکی و تکنولوژی آپدیت برای ظواهر وبسایت به کارگیری می‌گردد. به عنوان مثال استعمال از پیکان و تصاور در فرمت gif کهن بوده و از تکنیک های canvas و svg مرتبط با html5 به کار گیری می‌گردد.۹- طراحی سایت در اصل می بایست ریسپانسیو بوده و در مجموع دستگاه ها مثل گوشی، تبلت، مانیتورهای سایز پهناور و لپ تاپ به صحت اکران داده خواهد شد.۱۰- طراحی وب کدنویسی درست و سبکی داراست و قابلبهینه سازی برای موتورهای کاوش می  باشد.۱۱-طراحی سایت  نشانی صفحه ها تارنما خوانا و مفهومی استو از نشانی دهی با اعداد مثلpage=13 و … به کارگیری نمیشود.۱۲-طراحی وب امنیت بالایی داردتا از دسترسی اشخاص غیر مجاز برای تغییر و تحول محتوای وب سایت دوری خواهد شد.۱۳- از رسانه پشتیبانی می نماید و قابلیت پخش فیلم و صدا را دارااست.۱۴- مطالب قابل طبقه بندی می باشند.۱۵- دارنده فرم ساز برای اخذ گونه های داده ها میباشد.

ساخت سایت 
آیا برای ساخت وب سایت خوب تنها به یک گرافیست ماهر نیاز میباشد یا این که به دانش خاصی نیز احتیاج داریم؟
ساخت وب سایت شما چقدر روی نگرش مشترییان و بازدیدکنندگان تاثیر میگذارد ؟از فی مابین وب سایت هایی که روزمره بازدید میکنید صرفا تعداد مقداری می‌باشند که برای شما کاربردی بوده و شمارا به مقاله خاص خویش می‌رسانند .یکی فاکتورهای اصلی برای ما در طراحی سایت گزینش تفاوت دربین وب سایت اثرگذار و غیر اثرگذار میباشد .فهم یوزرها از خوب بودن یک طراحی سایت یکسان وجود ندارد براین اساس برای داشتن ترازو سنجش خوب بودن تارنما میتوان از قراردادهای مصوب در میان طراحان بهره برد و این اطمینان را بدست اورد که کل یوزرها به طراحی سایت به راحتی دسترسی خواهند داشت .طراحی وب خوب چه خصوصیت داردفایل های تصویری نادر وسعت را تعیین فرمایید تا برگه سریعتر آپلود خواهد شد و کاربری که از سیستم کهن و یا این که با سرعت کانکشن وب نادر به کار گیری می نماید نیز بتواند طراحی وب را مشاهده نماید و از ساختارهای پرعکس خودداری فرمایید.در طراحی سایت فونت و رنگ امیزی تاثیر بسزا و مهمی دارااست .رنگ شما باید با مسئله کاری شما سازش بدون نقص داشته باشد تا سایت شما‌را پررنگ نماید. شما میتوانید در موضوع رنگ و گرافیک وبسایت از طراح گرافیک نیز مشورت بگیرید . دقت کردن به معانی رنگ ها هم اساسی میباشد.در طراحی وب سایت زمینه زیبایی از تلاوت سایت مهمتر وجود ندارد پس به خوانایی در طراحی سایت بیشتر اعتنا نمائید. رنگ دور‌نما نادر رنگ برای وب سایت گزینش فرمایید و در صورتی در سایت خویش تصاویر یا این که انواع گرافیکی دارید آن را در قسمت لبه قرار دهید. در حالتی که در طراحی وب سایت مورد تصویر تیره را گزینش کردید می بایست مطالب با حروف وسیع باشد .در صورتی‌که بدلایلی ازجمله زیر بودن سرعت وب تصویر موضوع بارگزاری نشود و رنگ متن پر‌نور بوده باشد دیگر شفاف و خوانایی ندارد.چاره ایراد بالا این میباشد که در طراحی سایت برای دور‌نما های که تصویر میباشد یک رنگ خوب در پشت آن گزینش گردد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 622 تاريخ : شنبه 27 دی 1399 ساعت: 23:01


تحت عنوان یک طراح وبسایت، ضروری میباشد که هنگام  طراحی سایت در مشهد  دربین کسب و عمل و هنر یک تعادلی تولید فرمائید. هنگام ساخت تارنما اعتنا به نظرها مشتریان اهمیت بالایی داراست و رابطه آن مجموعه می بایست مطلوب باشد. اکثر وقت ها طراحان ماهر مقطع انجام یک پروژه را میدانند و به همین جهت تارنما های مشتریان را به موقع تحویل میدهند. برای تبدیل شدن به یک طراح اینترنت ماهر نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن میباشد از اشخاص مختلفی به دست بیاید. این ها به عبارتی مهارت هایی میباشد که به شما اذن می‌دهد تا فراتر از سایر بمانید تا یکی چیره ترین طراحان اینترنت شناخته گردید!

خصوصیت طراحان تارنما 
 

طراحی سایت با اعتنا به seo
به گفته متخصصان بهینه سازی مقطع لود وبسایت اهمیت بالایی در seo وب سایت داراست. همینطور طرز کدنویسی وبسایت و روش قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از سایر کارداران تاثیر گذار در seo و seo وبسایت ها هست. به همین جهت اعتنا به آیتم های گوناگون طراحی وب مانند برنامه کودکان ها، حرکات و یا این که حتی مقدار رنگ ها یا این که موادسازنده اهمیت بالایی دارااست. در فیض بهتر میباشد هنگام ساخت وب سایت از موادتشکیل دهنده پباده سازی مطلوب استعمال فرمائید.

اطلاع از اصول اساسی
این یکی‌از اولی اصولی میباشد که هر طراح وبسایت ماهر بایستی از آنان اطلاع داشته باشد و در اپ های کاری خویش به کارگیری کند. اکثر وقت ها اصول ساخت وب سایت ذاتی نیستند، به‌این مضمون‌ که مدام بایستی در حالا حافظه به چنگ آوردن آن‌ها باشید و داده ها بیشتری کسب نمایید.

ایجاد محتوا مطلوب و دارای ربط
کوشش فرمائید در وبسایت خویش داده ها اشتباه، لینک و پیوند های نامناسب، صفحه ها خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با بقیه بخش ها ندارد، قرار ندهید. همینطور می بایست این نکته را بدانید که به کارگیری از محتوا تکراری تاثیر منفی روی seo وب سایت شما خواهد داشت.

هر روز نکات تازه خاطر بگیرید
شایسته ترین طراحان تارنما، متخصصان seo، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در هم اکنون یادگیری مطالب نو میباشند. آنان هر روز طرز های مختلفی را نظارت می نمایند تا ببینند کدام یک برایشان اثرگذار میباشد و کدامیک وجود ندارد.

کشف کردن چاره ها
مدام طراحان و مدیران پروژه های گوناگون با مشکلاتی رو به رو میگردند. البته طراحان ماهر مدام پیرو یافتن راه‌حل اساسی می باشند خیر جایگزین کردن آن. در صورتیکه شما یک طراح اینترنت میباشید، بایستی مدام پیرو رویه حلی برای ایرادات خویش باشید.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 801 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 18:40

 

ظواهر وبسایت
قطعا شنیده اید که می گویند " دیده دروازه ذهن میباشد " ، هر آنچه دیده میبیند، طراحی سایت در مشهد  ذهن برای آن قیمت گذاری می نماید. یکی‌از خصوصیت های ساخت سایت ماهر، ساخت ظاهری جالب و قشنگ میباشد؛ اما در عین هم اکنون این ظواهر از دید رنگ و دیگر جلوه های بصری باید متناسب با کسب و عمل و معرف عمل شما باشد؛ پس به خیال داشته باشید اولی موردی که از دید یوزرها اینترنتی بسیار دارای اهمیت میباشد، جلوه های بصری تارنما شما میباشد.
 
 
 
ساخت‌و‌ساز رابط کاربری معمولی
هرچه طرز استعمال از وب سایت شما شل خیس و معمولی خیس باشد، یوزرها بیشتری را جذب خواهید کرد. پیچیدگی در بخش های گوناگون تارنما منجر سردرگمی و از کلیه اصلی خیس کلافه شدن یوزرها از این مانع ها میگردد. بعد از خصوصیت های یک طراحی وب سایت خوب، تولید رابط کاربری بی آلایش میباشد. این آسانی در بالا بایستی در عضو شدن یوزرها در تارنما شما باشد. آنگاه میتوانید با ساخت یک قسمت جست و جو که یوزرها بتوانند به آسانی مواقعی که می‌خواهند را با کلمه ها کلیدی دارای ارتباط کاوش و پیدا نمایند.این آسانی را میتوانید حتی‌در فرایند خرید نیز ساخت نمائید. هرچند این آسانی در پروسه خرید در آغاز می بایست با تولید یک سبد فرآورده باشد که یوزرها به راحتی کالاهای آیتم نظرشان را تعیین و در غایت با آسانی هرچه بیشتر به درگاه بانکی متصل و خرید خویش را کامل شدن نمایند.
 
 
 
مهم‌ترین خصوصیت های یک تارنما خوب
 
 
 
برگه در رابطه ما
این برگه، برگه ای میباشد که قادر است منجر جلب اعتماد یوزرها به شما و سایتتان خواهد شد. از خصوصیت های پباده سازی یک وبسایت خوب، ساخت و ساز کاغذ ای به اسم " در رابطه ما " میباشد که درین ورقه شما به معرفی بی نقص خویش پرداخته اید. در‌این برگه شما در آغاز به معرفی اینکه اسم کمپانی و سال احداث و مقدمه فعالیت خویش می‌پردازید. آن گاه مبادرت به معرفی موسسه ها و عده ای که طی سال جاری ها با آن‌ها همیاری نموده اید می نمایید و در غایت از گونه های و اقسام خدماتی که ارائه می دهید، میگویید و برای هر کدام از سرویس ها،کاغذ ای غیروابسته تخصیص میدهید و پیوند دارای ربط به آن شیت را قرار میدهید تا یوزرها به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.
 
 
 
دسته بندی سرویس ها
از خصوصیت های طراحی وب سایت شرکتی، دسته بندی منظم سرویس ها در منویی در بالای تارنما میباشد. در ساخت وب سایت ماهر مسلما به خیال داشته باشید که یوزرها بایستی بتوانند خدماتی را که میخواهند به راحتی و در دسته بندی های منظم پیدا نمایند. پس فراموش نکنید که از خصوصیات ساخت وب سایت شرکتی، طبقه بندی صحیح و بی نقص همه سرویس ها میباشد.
 
 
 
ایجاد محتوا
از مهم‌ترین خصوصیت های طراحی وب ماهر، داشتن تیمی کارشناس در ساخت و ساز محتوا مربوط به کسب و عمل شما میباشد. شما برای هرچه ماهر خیس نشان دادن خویش، می بایست تیمی از شایسته ترین ایجاد کنندگان محتوا را داشته باشید، تا با اعتنا به الگوریتم گوگل و مسائل دارای ارتباط به seo وبسایت و بهینه سازی، محتوای مایحتاج تارنما شمارا ساخت و ساز و در دست یوزرها قرار دهند.
 
 
 
در یک سخن
 
درین نوشته ی علمی به محاسبه مهم‌ترین خصوصیت های یک وبسایت خوب و بی نقص پرداختیم. این نکات برگرفته از تجربه یک‌سری ساله مجموعه طراحی وب سایت پویا در مورد طراحی وب سایت تخصص دارد. درصورتی که درپی داشتن کل خصوصیت های طراحی وب ماهر می‌باشید، می‌توانید با مشاوران و طراحان تیم طراحی وب سایت پویا تماس حاصل نمایید. در آخر هم میتوانید از روش فرم تحت نظرها و پیشنهادات خویش را با ما به اشتراک بگذارید.
 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 22:23


خلاصه : در ساخت وب سایت رستورانی مواقعی وجود دارااست که می بایست در محتوا و پباده سازی آن رعایت خواهد شد، در‌این نوشته‌ی علمی به برخی از این موردها طراحی سایت در مشهد برای مثال نقش استعمال از کانال‌های اجتماعی در تارنما رستورانی، نقش پباده سازی بصری مطلوب (مخلوط رنگ‌ها، عکس‌ها) در وبسایت رستورانی، اکران منوی رستوران و قابلیت و امکان دانلود کردن آن، قابلیت رزرو آنلاین و … که اهمیت بیشتری دارا‌هستند، پرداخته شده‌است.

نکاتی درمورد طراحی وب سایت رستورانی
در ساخت وب سایت رستورانی مواقعی وجود داراست که بایستی در محتوا و پباده سازی آن رعایت خواهد شد، درین نوشته‌علمی به بعضی از این مورد ها به عنوان مثال نقش استعمال از کانال‌های اجتماعی در وبسایت رستورانی، نقش پباده سازی بصری مطلوب (مخلوط رنگ‌ها، عکس‌ها) در تارنما رستورانی، اکران منوی رستوران و قابلیت دانلود کردن آن، قابلیت و امکان رزرو آنلاین و … که اهمیت بیشتری دارا هستند، پرداخته شده‌است. امید‌است‌ که مالکین وبسایت های رستورانی یا این که اشخاصی که قصد راه‌اندازی تارنما‌های رستورانی را دارا هستند با به کار گیری این مورد ها منجر ارتقا تعداد یوزرها وبسایت و در واقع ارتقاء مشتریان رستوران شوند.

 

 


غذاهای رستوران

 

نقش به کار گیری از کانال‌های اجتماعی در وب سایت رستورانی
در دنیای امروز محبوبیت کانال‌های اجتماعی منجر گردیده که کسب و امور برای بهتر چشم شدن شغل های خویش به سراغ کانال‌های اجتماعی برای مثال اینستاگرام بروند و با جستن فالوورهای گوناگون بتوانند سرویس ها و خدمت‌های خویش را به یوزرها معرفی نمایند.

مثلا شما می توانید عکس‌هایی از فضاهای متفاوت رستوران به یار و همدم گونه های غذاهایی که در آن جا سرو می شود برای کاربرانتان به اشتراک بگذارید، حتی در‌صورتی‌که فیلمی کوتاه از پروسه طبخ طعام برایشان به اشتراک بگذارید رضایت مشتریان و یوزرها را بیشتر جلب می کنید چون از سالم غذاهایی که فراهم میکنید، اطمینان پیدا می نمایند و با خیال و خاطر ریلکس به سراغتان می آیند.

نقش پباده سازی بصری مطلوب (ادغام رنگها، عکس‌ها) در وب سایت رستورانی
همان طور که در پباده سازی و ساخت‌و‌ساز رستوران ذوق و سلیقه به خرج داده می شود می بایست در ساخت سایت رستوران هم مخلوط رنگ‌ها و چینش المان‌های متعدد به خیر و خوبی در لحاظ گرفته خواهد شد. شما بایستی شایسته ترین عکس‌های ممکن از غذاهای رستوران را در وب سایت‌تان به کارگیری نمایید. بایستی عکسِ غذاها هر مشتری‌ای را قانع نماید که‌این خوراک و این رستوران عالی میباشد و بها یک توشه آزمون کردن را دارااست.

معمولا رنگ قرمز رنگ اشتهای اشخاص را ارتقاء میدهد و رنگ آبی رنگ برعکس منجر سیری اشخاص می گردد، پیشنهاد ما این میباشد که از رنگ آبی رنگ به کارگیری نکنید و یا این که دست کم به طریق هوشمندانه‌ای در وب سایت به کار گیری فرمایید.

اکران منوی رستوران و قابلیت دانلود
برای وب سایت خویش دستکم تجهیزات را در حیث بگیرید، برای مثال مجموع عکس‌ها کیفیت خوب مطلوب به راحتی بایستی قابل دانلود باشد یک کدام از مواقعی که یوزرها دوست دارا‌هستند به طور آنلاین به آن دسترسی داشته باشند و احتمال دارااست بیشتر به آن مراجعه نمایند و بها‌ها را از آن ارزیابی نمایند منوی رستوران میباشد، به این ترتیب علاوه بر اکران منوی رستوران یک ورژن‌ی باکیفیت از آن را در وب سایت قرار دهید که استفاده کننده بتواند به راحتی دانلود نماید.

 

 

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 20:54


نوشته‌ی‌علمی ی پایین شما‌را با اهمیت گزینش رنگ مطلوب در طراحی وب آشنا می نماید   طراحی سایت در مشهد  و همینطور نکات کلیدی و مهمی را در چنگ شما قرار میدهد.

مطلوب ترین رنگ در پباده سازی یک وبسایت کدام میباشد؟
اساسی میباشد بدانیم که گزینش رنگ مطلوب در ساخت وب سایت شیوه برقراری رابطه با یک مخاطب با وب سایت میباشد، پباده سازی (UI) آن وب سایت میباشد و نیز این پباده سازی فقط با تعیین یک رنگ انجام نمیشود، مگر در موردها خاص و درضمن مخلوط چندین رنگ ، به نحوی که مخاطب از ان لذت غالب شود.

 

اصل اولیه در پباده سازی یک وبسایت به ذوق طراح برمیگردد به‌این سیرتکامل که هرچه ذوق ی طراح بهتر باشد،  تارنما بهتری پباده سازی می نماید. اما این ذوق و سلیقه می بایست با موازین علمی و بصری نیز گره خورده باشد و صرف ذوق ی خوب، طراح را از نکات اصلی علمی اثبات گردیده گشوده ندارد. از جمله در‌صورتی‌که ذوق و سلیقه طراح، رنگ نارنجی رنگ و بنفش باشد و تنها بخواهد از این دو رنگ در ساخت وب سایت استفاه نماید بدونه تردید به نظرها و هدف ها وب سایت زخم می‌زند. اینجاست که مطالعه ی روانشناسی رنگ ها برای طراح ضروری میباشد.

چه‌گونه روانشناسی رنگ ها را در ساخت وب سایت بکار بگیریم؟
شاید بحران اساسی و اساسی در پباده سازی یک سایت گزینش رنگ مطلوب برای آن وبسایت میباشد.

برای این تعیین مطلوب رویکرد های گوناگونی وجود دارااست. اما در اینجا موضوع اساسی این میباشد که برای لوگو و مارک مالک تارنما رنگ مطلوب یا این که بهتر بگوییم رنگ عالی چه است؟ برای مثال رنگ مهم کمپانی کوکا کولا که پررنگ خیس از رنگ های مسئله ی مهم میباشد رنگ قرمز رنگ تند میباشد که بسیار برازنده این مارک میباشد.

 

زمانی به سایتی مراجعه می‌کنیم او‌لین چیز که دیده  یا این که شم بصری مارا مهرورزی و زیر تاثیر قرار میدهد و پیرو آن احساسات ما‌را برمی انگیزاند رنگ مهم وبسایت میباشد. رنگ مهم به ما گوشزد می نماید که آیا به مراد خویش رسیده ایم یا این که خیر و آیا پر نمک و شوق واشتیاق و هیجان نسبت به آن پیدا کرده ایم  یا این که خیر.

در پباده سازی نماد و لوگو کمپانی دقت داشته باشید که رنگ لوگو یک کمپانی خویش نشان دهنده تعیین رنگ مطلوب برای وبسایت آن کمپانی میباشد. البته اصل وجود ندارد چون یک پباده سازی لوگو با علم سایت میتواند با خلاقیت خویش لوگوی کمپانی را به بحران بکشد و طرح و رنگی متعدد عرضه کند.

مفهوم رنگ ها : چه طور رنگ مطلوب وب سایت را گزینش فرمائید


موسسات و ارگان های پهناور ، رنگ های شاخص خویش را مدام و معمولا با مطالعه و نوع فعالیت کمپانی یا این که سازمان گزینش می نمایند که در اینجا نیز بر نوع مارک سازی و سهم بازار تاثیر بی واسطه دارا‌هستند و همینطور بر آینده آن کمپانی و جذب خریداران گوناگون و حتی‌د‌ر مواقعی تغییر تحول اخلاق و رفتار مخاطبان و خریداران را در‌پی داراست.

روانشناسی رنگ ها در ساخت وب سایت:
تاثیر نمودار تحت نشان می‌دهد که خلق مشتریان در مواجه با هر دسته از رنگ ها چه طور میباشد مثلا تیم رنگ های آبی‌رنگ نفتی و سبز بیشتر کدام مشتریان را پایین تاثیر قرار میدهند و در کدام دسته از دکان ها یا این که شرکتهای و سازمان ها بایستی به کار گیری شوند همینطور کدام تیم رنگ ها منجر ارتقاء هیجان مشتری میگردند و ویژه کدام روش از کسب و عمل میباشند و هر رنگ متناسب با نیاز یک قشر و اشخاص علاقمند به آن آیتم است.

 

در حال حاضر با دقت به تصویر نمودار رنگ ها میخواهیم شمارا با برندهای پر اسم و رسم و کهن و رنگ مهم آنها تحت عنوان سر مشق در ساخت سایت و هم تحت عنوان مثال فعالیت آشنا کنیم تا دریابیم که هر تیم رنگ چه چیزی را در ذهن تماشاچی ذیل تاثیر قرار میدهد و تذکر می‌کنم که القای رنگ به تماشاچی و تاثیر پذیری تماشاچی از آن مدام در شرایط تندرست شخص در حیث گرفته می‌گردد و به طور یک اصل 100%وجود ندارد.

رنگ های مجموعه سبز:
رنگ های این تیم نمایانگر طبیعت به تبع آن متانت و تندرست و گنج در طراحی وب سایت میباشد.

 

 

 

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 219 تاريخ : شنبه 20 دی 1399 ساعت: 23:04


پرسش وردپرس چه می‌باشد؟ معمولا برای اکثر اشخاصی که میخواهند  طراحی سایت در مشهد خودشان وب سایت خویش را فعال سازی نمایند پیش میاید. شما میخواهید وبسایت فردی یا این که کمپانی یا این که مغازه اینترنتی خویش را با وردپرس راه‌اندازی فرمایید البته نمی‌دانید که وردپرس چه می باشد یا این که چه کاربردی دارااست، در‌این مقاله با این آشنا میشوید که‌این سیستم چه کاربردی دارااست و وردپرس را به چه شکل می‌قدرت به شایسته ترین صورت استفاده نمود.

تمجید وردپرس
تاریخچه وردپرس
خصوصیات و مزایای وردپرس
پلاگین های وردپرس
مخزن وردپرس
پوسته وردپرس
وردپرس و بهینه سازی
وردپرس و وبسایت ساز
 

 

به گویش وب سایت آفریننده:
وردپرس (WordPress) یک اپلیکیشن اوپن سورس(open source) میباشد که بوسیله آن میتوانید وبسایت، وب لاگ یا این که نرم افزار بسازید.

به لهجه بی آلایش:
وردپرس، یک سیستم وب سایت ساز و پکیج راه و روش انداز اینترنت‌وبسایت، مغازه اینترنتی و وب لاگ (از هر نوع و هر سبک میباشد) میباشد که به طور بدون پول شما می توانید آن را از روش اینترنت‌تارنما قانونی وردپرس (فارسی یا این که انگلیسی) دانلود کرده و بر روی فضای اینترنتی خویش نصب نمایید. فضای اینترنتی به عبارتی فضایی میباشد که تارنما شما و محتویات آن بر روی آن گوشه و کنار قرار میگیرد و آن‌گاه اینترنت‌تارنما خویش را تماما با جزئیات و تجهیزات مختلف و طرح دلخواه بر روی آن فعال سازی کرده و مطالب و نصیب‌های گوناگون وب سایت را خودتان رئیس فرمایید.

وردپرس را میتوانید از اینجا دانلود فرمائید : دانلود پایانی ورژن وردپرس (فارسی)

برای مشورت کردن نصب و فعال سازی وردپرس با ما در تماس باشید : ۰۹۳۹۴۰۴۰۰۱۱

برای نصب مجانی و خرید هاست (فضای اینترنتی برای نصب وردپرس) اینجا کلیک فرمایید

به گویش ماهر‌خیس:
وردپرس یک سیستم مدیر محتوا یا این که (cms) متن گشوده( open source ) میباشد که بوسیله آن میتوانید یک اینترنت‌تارنما ساخت‌و‌ساز نمایید. از آن جا که سیستم وردپرس بدون‌پول میباشد، هر کاربری میتواند پوشه‌های مربوطه‌ی آن را دانلود کرده و گزینه استعمال قرار دهد. ولی واضح میباشد که وردپرس بخشی از نیازهای یوزرها را برآورده می‌نماید ولی برای فردی سازی و برآورده ساختن بقیه نیازها، به متخصصینی نیاز میباشد که تغییرات موردنیاز را ساخت و ساز کرده و یا این که بقیه تجهیزات و ابزار مایحتاج یوزرها را مهیا کنند.

وردپرس بوسیله شخصی به اسم مت مولنوگ – Matt Mullenweg نوشته و نرم افزار نویسی شد و در حال حاضر به مطرح ترین سیستم مدیر محتوای عالم (طبق این آمار) تبدیل شده‌است.

 

تاریخچه وردپرس


 

مت مولنوگ (Matt Mullenweg)، طراح و اساس گذار وردپرس، اثر خویش را در سال ۲۰۰۳ به یوزرها اینترنت عرضه کرد. وردپرس، در صدر اپلیکیشن کدبازی بود که بوسیله وب لاگ‌نویسان به صورت پهناور موردپسند قرار می‌گرفت. ولی بعد ها با بروزرسانی اپلیکیشن نویسی این سیستم مدیر محتوا، وردپرس توسعه یافته به یوزرها معرفی شد و به طور مدرن درآمد که بوسیله آن می‌قدرت اشکال اینترنت‌وب سایت‌های فروشگاهی، فردی، خبری و… را ماهر پباده سازی کنیم.

خصوصیت‌های وردپرس چه چیزی است؟
هر فردی در موضع نرم‌افزار نویس یا این که طراح اینترنت‌وب سایت بایستی بداند وردپرس چه می‌باشد؟ تا بتواند به نحو احسن از قابلیت و امکان‌های آن به کار گیری نماید. وردپرس بسیار کارآمد و فن‌ای خواهد بود به شرطی که به خیر با آن آشنا باشیم!

 

 

 

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 581 تاريخ : پنجشنبه 18 دی 1399 ساعت: 18:44


رئیس تارنما
پباده سازی تعامل (پشتیبانی از بازدید صفحه ها متفاوت وبسایت،  طراحی سایت در مشهد  ساختار برگه مهم، قالب، کاوش، و غیره)

پباده سازی محتوا (تایپ کردن حقیقی وواقعی در صفحه های و همینطور پباده سازی هر سیرتکامل دیگری از رسانه‌ که بتوان از آن برای رساندن معنای محتوا به کار گرفت)

صحیح مثل یک همبرگر، لایه میانیِ پباده سازی و توسعه و گسترش وبسایت، خوش‌طعم ‌ترین بخش آن میباشد و بیشترین دقت و سعی اینجانب در کاربردی کردن سایت را به خویش جلب نموده است. اینجانب متوجه گردیده ام که دو لایه دیگر از جهات زیادِ دیگری نیز اصلی شمرده می‌ شوند چون یوزرها تنها به محتوا اهمیت می دهند (به عبارت دیگر، رسانه خویش پیام وجود ندارد، پیام خویش پیام میباشد) و کاربردی بودن تارنما، بیشتر در طریق مدیر آن و خیر شیوه پباده سازی آن به وسیله طراحان زبردست، جلوه گر میگردد. محتوا، زمینه مقاله‌ها اکثری دیگری نیز بوده میباشد. در اینجا زمینه کلام اینجانب خطاها رایجی میباشد که طراحان در مدیر طراحی وب مرتکب می ‌شوند.

ندانستن انگیزه
این ایراد شماره یک میباشد، بسیار خب. تعداد بالای تارنما ‌هایی که تنها بدین ادله پباده سازی گردیده‌اند که یک رئیس ارشد به کسی گفته آن را پباده سازی نماید فارغ از اینکه به وی بگوید مقصود از پباده سازی آن تارنما چه است، منرا به شگفتی وا می ‌دارااست. و نه... این عامل موجهی وجود ندارد که بگوییم "همگی همین فعالیت را انجام می ‌دهند". قبول دارم، امروزه داشتن وبسایت میتواند صرفا دلیلی باشد که شمارا یک کمپانی فن‌ای به اکانت بیاورند. (حضور نداشتن در دنیای وب دقیقاً به‌این مفهوم میباشد که دستگاه نمابر نداشته باشید و سبب میگردد که عموم شمارا یک مغازه دار بزن در رو به اکانت بیاورند). بدین ترتیب اشکالی ندارد که یک اینترنت‌وب سایت کوچک مشابه یک کارت ویزیت، با تعداد پاره ای عکس از فضای کسب و کارتان، نشانی شعبات دیگر، گزارش هر ساله و دیگر داده ها سپرده گذاری، پباده سازی فرمایید. ولی این نوع پباده سازی، مؤثرترین به کارگیری از فضای وب به اکانت نمی آید و تنها وقتی بایستی اینترنت سایتی با چنین مشخصاتی بسازید که عامدانه قصد به عدم استعمال از وب برای تجارت کردن گرفته باشید. بیشتر شرکت‌ ها بایستی توسط یافت کردن رویکرد‌ هایی برای بها دادن به مشتری، پروژه سایت خویش را کلید بزنند. کاری فرمائید که بازدید از سایت شما برای یوزرها با فایده باشد، اذن دهید که با شما وارد تجارت شوند و منفعت نیز از پسِ آن خواهد آمد.

 

 

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1399 ساعت: 20:34


تابناک اینترنت سایتی خبری میباشد که به نشر خبر‌ها روز مرتبط با کشور ایران و دنیا می‌پردازد. این طراحی سایت در مشهد  با در حیث به چنگ آوردن نیاز عموم کشور ایران به خبرها آپ دیت و واقعی همواره یکی‌از پیشگامان خبر رسانی در کشور ایران به شمار رفته و اعتنا و عشق و علاقه بخش اعظمی از مخاطبان خبرها را به خویش جلب نموده است. در‌این نوشته‌ی علمی به ارزیابی مشخصات و طراحی وب سایت تابناک می‌پردازیم.

خصوصیت های مرتبط با seo وبسایت تابناک

مرتبه الکسا وبسایت تابناک در کشور‌ایران 32 میباشد و این وبسایت از حیث درجه جهانی الکسا در موضع 1794 ایستاده میباشد. 89 درصد بازدید کنندگان تابناک را یوزرها اهل ایران تشکیل میدهند و بعداز آن 2 درصد از بازدیدکنندگان از مرزوبوم ایالات متحده می باشند.
به صورت میانگین واحد سنجش بازدید از صفحه های تارنما به ازای هر نفر در روز 5.38 میباشد که رقم خیر و خوبی میباشد.
مقطع دوران متوسطی که هر نفر در تارنما می‌مانند به طور تقریبً 9 دقیقه میباشد که به نسبت رقیبان دیگر این وبسایت بسیار مطلوب میباشد.

 


خصوصیت های فنی و ساخت وب سایت تابناک

کد نویسی و طراحی وب تابناک از اعتنا نیکی شامل است و نکات کلیدی و مهمی مانند تگ های معنایی در html به خیر در آن مستعمل میباشد. این فرمان به خواسته دسترسی راحتتر گوگل به محتوای این تارنما در لحاظ گرفته شده‌است.
در طراحی وب تابناک حتی به جزئیاتی برای مثال alt تصاویر نیز دقت شده‌است. اما در alt از عنا وین مستعمل در حالی که درصورتی که از لغت ها کلیدی به کار گیری می‌شد می توانست سود بهتری را پیرو داشته باشد.
URL های تارنما تابناک نیز به طور friendly پباده سازی گردیده که‌این فرمان از نگاه بهینه سازی از اهمیت متعددی شامل است.
ساخت وب سایت تابناک علاوه بر آسانی از کوشش قابل قبولی شامل است. تیترهای اصلی خبری در اولِ ورقه اکران داده گردیده که همین فرمان رغبت یوزرها به ماندن در وب سایت را ارتقا میدهد. همینطور یوزرها با اندکی گشت و گذار در وب سایت می‌توانند به داده ها ما یحتاج خویش دست یابند.
یکی معایب ظواهر و طراحی وب تابناک استعمال از تبلیغات فراوان در دور و اطراف آن میباشد. اما محل قرار گیری این تبلیغات مطلوب میباشد و تداخلی در مشاهده و تلاوت خبر‌ها ندارد.


عوارض پیروزی تابناک

تابناک با ساخت سایت نسبتاً استفاده کننده پسند توانسته به جذب مخاطبان بپردازد. همینطور داده ها آپ دیت و ظریف که از منابع معتبری کسب گردیده اند نقش کلید در برد این سایت خبری داشته اند.
به جهت فایده گیری از تبلیغات بنری در بخش های متفاوت وبسایت، می قدرت تصور کرد که‌این وبسایت از تبلیغات آنلاین درآمد خیر و خوبی را قسمت خویش می نماید.

حرف پایان

رویش چشمگیر وب و نیاز به درک کردن خبرها آپ دیت و ظریف از دلایلی می‌باشند که سبب ادامه پیروزی تابناک در نشر خبرها در فضای مجازی میگردند. این وبسایت با در حیث تصاحب کردن نیاز یوزرها به خبرها و ترکیب آن با طراحی وب سایت مطلوب توانسته در یوزرها ساخت و ساز عشق کرده و اعتماد آنها را جلب نماید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 381 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 22:12


Web Worker يک کد JavaScript میباشد که در پشت پرده، سوای اينکه تأثيري روی همت برگه داشته باشد، طراحی سایت در مشهد  برگزار می شود.
web worker چيست؟
وقتی که اسکريپت ها در صفحه ها HTML اجرا می‌گردد، تا زماني که اجراي اسکريپت کل نشود، برگه به درخواست هاي مخاطب جواب نمي دهد(unresponsive ).
Web Worker يک کد JavaScript میباشد که در پشت پرده، جدا از اسکريپت هاي ديگر فارغ از اينکه بر روي کارآيي و سعی شیت تاثيري داشته باشد برگزار می شود. با به کارگیری از اين متد مي اقتدار در حين اجراي اسکريپت ها، به طور عادي به عمل با شیت پرداخته و به کليک کردن و انجام ساير کارها متبوع خویش بپردازيد.
 
پشتيباني مرورگرها

مرورگرهاي Inteet Explorer 10, Firefox, Opera, Chrome, Safari متد Web Worker را پشتيباني مي نمایند.
 
نمونه Web Worker در HTML5
نمونه زير، يک Web Worker بی آلایش ايجاد می نماید که با کليک روي دکمه "Start Worker" استارت به شمارش اعداد مي نماید:
Count numbers: 


Start Worker 
Stop Worker
Note: Inteet Explorer 9 and earlier versions do not support Web Workers.

 

مشاهده سود
 
آيا مرورگر از Web Worker پشتيباني مي نماید؟
در مرحله نخستین بايد تحلیل کرد که آيا مرورگر ما از متد Web Worker پشتيباني مي نماید يا خير:
if(typeof(Worker) !== "undefined") {
    // Yes! Web worker support!
    // Some code.....
} else {
    // Sorry! No Web Worker support..
}
 
ايجاد فايل Web Worker
در متد Web Worker کدهاي JavaScript گزینه نظرمان را در يک فايل خارجي بنام "demo_workers.js" و در بيرون از برگه قرار مي دهيم.
کد زير يک کد بی آلایش JavaScript میباشد که فعالیت شمارش را انجام مي دهد و تنها تحت عنوان يک نمونه مطرح شده‌است:
var i = 0;
 
function timedCount() {
    i = i + 1;
    postMessage(i);
    setTimeout("timedCount()",500);
}
 
timedCount();
 
نصیب اصلی کد بالا متد postMessage() میباشد، که مقدار خروجي تابع را بصورت يک پيام به شیت ارسال مي نماید.
نکته : از Web Workerها به طور معمول براي کارهاي معمولی اي مانند نمونه بالا، استعمال نمي خواهد شد و بيشتر براي کارهايي که CPU زيادي مصرف مي نمایند، به کار گیری مي خواهد شد.
 
ايجاد يک شيء Web Worker
اینک که فولدر Web Worker را در چنگ داریم، بايد آن را از کاغذ HTML فراخواني کنيم.
Web Worker تحلیل می نماید که آيا يک شي Web Worker وجود داراست يا خير، آن‌گاه درصورتي که شي وجود نداشته باشد، يک مثال جديد ساخته و فايل "demo_workers.js" را اجرا مي نماید:
if(typeof(w) == "undefined") {
    w = new Worker("demo_workers.js");
}
در حال حاضر از طريق Web Worker مي توانيم پيام ها را دريافت و يا ارسال کنيم.
رويداد "onmessage" را به شيء Web Worker، اضافه مي کنيم:
 
w.onmessage = function(event){
    document.getElementById("result").innerHTML = event.data;
};
هنگامي که پاسخ از Web Worker برمي شود، رويداد "onmessage" صورت مي دهد و کد باطن آن برگزار می شود. داده ها برگشتي از Web Worker در event.data نگهداري مي گردد.
 
خاتمه دادن به يک Web Worker
هنگامی که شی ء Web Worker تولید می‌شود، تا زماني که به عمل آن خاتمه ندهيد، براي دريافت پيام هاي ارسالي گوش مي دهد. (حتي بعداز پايان اسکريپت خارجي)
برای آخر دادن به عمل Web Worker و ول کردن منابع مرورگر و کامپيوتر، از متد ()terminate به کار گیری کنيد:
w.terminate();
نمونه جامعی از Web Worker :

 

 
Count numbers: 


Start Worker 
Stop Worker

 

 

 


 
Web Worker و DOM
از آنجايي که Web Workerها در فايل هاي خارجي تعريف مي شوند، اشياء JavaScript زير نمي توانند به آن دسترسي داشته باشند:
شيء window
شيء document
شيء parent

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 635 تاريخ : دوشنبه 1 دی 1399 ساعت: 21:03